Společnost TEKMA poskytuje svým zákazníkům po celé České a Slovenské republice profesionální instalaci, uvedení zařízení do provozu a servisní služby záručního a pozáručního servisu na celý sortiment prodávaných zařízení vlastním týmem servisních techniků. Společnost dbá na vysokou kvalitu a odbornost poskytovaných servisních služeb, a proto jsou servisní technici školeni přímo u výrobců prodávaných zařízení. Naši obchodní zástupci a servisní technici mají k dispozici Showroom o rozloze 800 m² vybavený mnoha zařízeními, která umožňují provádět praktické předvedení, školení obsluhy zákazníků a servisních techniků. Lze zde simulovat různé nestandardní a poruchové situace pro získávání nových zkušeností, procvičování a zvyšování kvalifikace našich servisních techniků. Prostřednictvím služby TEKMA Helpdesk zajišťujeme řešení Vašich potřeb a požadavků. Nedílnou součástí našeho servisního oddělení je realizace dodávek originálních náhradních dílů a příslušenství na všechna dodávaná zařízení.
Vedle kvalitních výrobků vnímáme právě servis jako základ pro vybudování dlouholetého vztahu se zákazníkem. Máme všechny potřebné informace, zkušenosti a tým vyškolených profesionálních servisních techniků. Dále kompletní technickou podporu od výrobce, technickou dokumentaci a potřebné informace k servisním úkonům vedoucí k optimalizaci provozu zařízení a minimalizaci ztrát a výpadků. Ceny pozáručního servisu se řídí dle platného Ceníku servisních služeb a prací. Záruční a pozáruční servis poskytujeme na celém území České a Slovenské republiky.
Technická podpora a konzultační služby prostřednictvím služby HELPDESK / Hot – Line nabízejí minimální reakční dobu na Váš požadavek na odbornou pomoc. Jsme schopni zřídit a provozovat dálkové nastavení a diagnostiku zařízení. V některých případech je možné závadu odstranit přímo „od stolu“ ve spolupráci s obsluhou zařízení. Dálková podpora a diagnostika je nejrychlejší službou zákazníkovi bez nutnosti servisního výjezdu.