Instalace a uvedení zařízení do provozu

Záruční a po-záruční servis

Vzdálená podpora (hotline)

Modernizace a přemístění strojů

Školení zákazníků

Jak probíhá
servis

Tým 15 servisních techniků je Vám plně k dispozici. 
Postupujeme v několika krocích. 

Tekma
QuickSupport

Pro snadnější vzdálené připojení ke stroji si stáhněte TeamViewer


TEAMVIEWER

Napište

V případě potíží se strojem nám neváhejte napsat. Vyplněním servisního formuláře ohledně Vaší společnosti, Vašeho stroje a popisu problému tento požadavek zaevidujeme. Ihned obdržíte potvrzení, že jsme tento požadavek obdrželi.

Ozveme se

Náš servisní tým se Vám v průběhu několika hodin ozve. Vyhodnotíme, zda je k Vám nutné zaslat technika, nebo daný problém vyřešíme vzdáleným připojením. Pokud bude potřeba, naši technici také vytipují náhradní díly, které budou potřeba k opravě stroje.  

Opravíme

Náš proškolený servisní tým je Vám plně k dispozici. Každý technik je vybaven moderními nástroji potřebnými k opravě Vašeho stroje. Dokážeme také provést školení na různé typy strojů. Provádíme záruční i pozáruční servis.


Objednat servis


Vyplněním následujícího formuláře si objednáte servis bez dalších mezikroků. Věnujte prosím pozornost všem polím.

ÚDAJE O VÁS

O ZAŘÍZENÍ

Je zařízení ještě v záruce?
Lze na stroji pracovat?
Lze se připojit přes Teamviewer?

Upozornění: Při nahrávání přílohy o velké datové velikosti může odeslání formuláře vyžadovat delší čas. Čekejte prosím na odeslání.

A nebo potřebujete
náhradní díly?

OBJEDNAT NÁHRADNÍ DÍLY